صحبت با خدا
به وبلاگ من خوش آمدید
آش رشته(غزال جون) 1
لينك باكس طلا رنك 1
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان قدمهايي براي رسيدن به آرامش و آدرس daraghoshearamesh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 1
بازدید کل : 15902
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1


من از خدا خواستم كه پليدي هاي مرا بزدايد

خدا گفت:نه

آنها براي اين نيستند كه من آنهارا بزدايم بلكه براي اين هستند كه تو در برابرشان پايداري كني!

من از خدا خواستم كه بدنم را كامل سازد

خداگفت:نه

روح تو كامل است بدن تو موقتي ست

من از خدا خواستم به من شكيبايي بدهد

خدا گفت:نه

شكيبايي بر اثر سختي ها بدست ميايد شكيبايي دادني نيست بلكه بدست آوردني ست

من از خدا خواستم تا به من خوشبختي دهد

خدا گفت :نه

من بتو بركت ميدهم خوشبختي به خودت بستگي دارد

من از خدا خواستم تا از دردها آزادم سازد

خدا گفت:نه

دردو رنج تو را از اين جهان دور كرده و به من نزديكتر ميسازد

من از خدا خواستم تا روحم را رشد دهد

خدا گفت :نه تو خودت بايد رشد كني ولي من تورا مي پيرايم تا ميوه دهي

من از خدا خواستم به من چيزهايي دهد تا از زندگي خوشم بيايد

خداگفت:نه

من به تو زندگي ميبخشم تا تو از همه آن چيزها لذت ببري

من ازخدا خواستم تا به من كمك كند تا ديگران را همانطور كه او دوست دارد دوست داشته باشم

خدا گفت:...........

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در شنبه 19 آذر 1390برچسب:,ساعت 14:13 توسط غزل |